Thursday, August 26, 2010

Rindu

Beberapa hari ini hati saya sgt rindu ingin menatap wajah comey ini..Saya hanya sempat melihat Muhammad Nur Akasyah 10 jam selepas dia lahir berjumpa kami semua sblm kembali ker KL..Ini anak ketiga kakak saya. Ermmm,nampak gayanya saya kempunan nak menimang anak saudara pompuan la..tp xper,terima jgk dgn hati yg sgt gembira.Iras wajahnya seperti Abg Longnya, Azfar..nnt saya upload dua lg hero kakak saya tue..

Rindu sausana rumah yg pasti riuh rendah dgn ketiga-tiga hero ini,bak kata abah.."dulu abah ngn mama ramai anak pompuan...ni cucu DIA bg hero kesemua"..upsssss,nnt adalah heroin plak yer abah..hehehe..sabar dan doa utk ini..

Beberapa hari Akasyah lahir, kena lak Yellow Fever..cian si comey ini...kne la Kak Yung warded menemani baby kt wad(relate entry Kasih Ibu Bapa)..sory syg..Mak Ngah(saya ) tak balik tgk Akasyah pula,nnt raya pasti kita berkumpul lg...Rindu nk cium bau baby..luv it so muchhh...Tp skrng Akasyah dah ok dah..semoga sihat dan jd best slu...Mummy die tentu la fening nk lyn 3 hero lps nihhh...heheheh...chayok Kak Yung..

Okkk...bila rindu....ku sebut namamu....Akasyah...sambil tgk fotomu:)




Luv
~Ieja~

No comments:

Post a Comment