Monday, August 23, 2010

Ketagih Blog

Sejak kebelakangan ni saya sgt suka melangut(versi kedah mariii)blog mereka yg pada saya memberi inspirasi, kekuatan, dan semestinya menjadi supplement kepada saya dlm sehariah kamus hidup saya. Sangat kagum dan kekadang jeles sungguh memikirkan mereka ini yg punya idea tersendiri dalam mengisi blog. Ermmmmm, blog siapa ya yg saya suka sgt langut tuhhh??? "biarlah rahsia" dulu..

Bila diselidiki balik,ternyata saya di paras "addict" kepada blog mereka. Pasti tak senang duduk kalau sehari xjenguk ker blog mereka..cerita mereka ada yg menyentuh naluri, memberi peringatan, info2 yg bernas, resepi yg saya blh try (ohhh, mood malas nk masak skrang)dek krn tiada teman nk kongsi masakan (alasan ker nihhh), tgk baby comey mereka (saya yg cintakan kesucian bayi dan kanak2), nk tau kisah mereka dan keluarga (nihh penyebok nk jg tau apa mereka ni update). Nie antara yg saya terpikir nk taip lah..

Sebelum nie sudah ada entry pengenalan saya, tah apa mood hari tue, saya delete semua (over plak!!! satu jer pun entry tu~~heee~~... Saya harap pada diri sendiri, akan ada mood saya bercerita versi siber nihh. Bukan xder citer yg nk dipaparkan,tp dik sibuk langut blog org dan minta yg ketat nk update..maka terbengkalai lah blog ini.

Tujuan saya update hari ni,kerana fikiran yg kurang tenteram. Insyaallah, saya cerita nanti.Ada berpendapat salah satu nk kurang/hilangkan masalah dgn cara meluah di atas sekeping kertas sebelum kita tido. Tp giler malas lahhh, hari2 sblm tido, nk tulih apa yg kita xpuas hati ker, kiter seronok ker kan...maka hari ni saya berazam nk update blog saya ni.


MALAS adalah penyakit yg bisa membunuh kehidupan saya.


Peace
~Ieja~

No comments:

Post a Comment