Wednesday, August 25, 2010

Angan-Angan....

Nk update nih!!! Memandangkan kerja opis yg nk dibuat dah buat, so aci lah kan buka blog and update apa yg terlintas. Satu exercise jgk utk menjana idea nk mengupdate blog ini masa hadapan. Dan yg paling penting,hilangkan ngantuk di bulan posa nih jgkk xlah saya terlibat dlm perbualan yg xsepatutnya.....

Okkk..angan-angan kali nie mestilah pasal mood RAYA!!! Sana-sini pergi, tgk blog yg lain or dlm lif sekali pun ada jer kedengaran nk beli itu ini sempena nak raya..Saya berangan-angan just nak beli handbag baru dan sandal. Dah lama tau pendam hajat nihh,even dah dekat setahun kerja,lom lg beli handbag baru..guna aja yg mana ada, tp nk buat jgk lah ganti..so ada skit collection nnt..xkisah mahai or murah..last 2 week ada beli,tp for mama present sempena birthday die..srnk sgt tgk mama happy terima handbag tu..Yelah,setakat ini,tue jer mama yg kak ngah dapat bgpun..nnt der rezki lebih kita p makan angin satu family yer...mcm yg selalu kita angan2kan..Pasai handbag yg saya bekenan nk beli tue pun,ada kt Parkson, The Mall..ada rezki dpt lah tue.Sandal plak sbb nk pakai seharian jgk selain hari raya.

Apa lg tgh angan-angan?? Tudung!!!!! Tp malangnya saya belum tau warna apakah baju raya saya krn abah saya yg urus semua..So,tunggu my sis Kak Chik update by MMS..Saya mmg ngaku gila membeli tudung...tp xbazir2 ok..saya beli saya pakai smp buruk..so bg saya xder pembaziran..patern xsemestinya terkini,apa yg penting.....design dan meterial tu kne ngn saya..cantik di mata,itu yg di beli..tp tahun nie kne lah jimat dan berpada2 nk beli..sbb tanggung My Baby Purple saya tue nk kne bebayor kt Tok Rimau...hahaahaa..

Hajat yg saya angan-angan dah saya tunaikan lebih awai adalah beli kain pasang sorang satu(Mama+Kak Yung+Saya+Kak Chik),2 helai T-Shirt buah Abah dan Adik Laki tunggal saya tu...sorang sehelai buat 3 anak buah saya...Nnt Mak Ngah ada duit lebih Mak Ngah beli lagi yer..erm tepikir duit raya jg utk diaorng, berapa nk kasik...Yg nie mmg angan-angan saya lama dah...alhamdulillah dapat saya tunaikan..

Adoi....mood nk karang dah lombab nehhh..gara2 den terngiang2 lagu Jejaka Idaman-Raja Ema...kan ayat first die Angan-angan......

Ok,daaa...


Memberi org tersayang kebahagian adalah sebahagian dr kebahagian dlm diri saya

Luv
~Ieja~

No comments:

Post a Comment