Sunday, January 29, 2012

Merawat pedih mata akibat alis mata

Lately alis mata saya suka gugur..klu story kat orang pastinya di komen..ehh ada org tgh rinduuuu ler tue...yer ker fakta ini??? tapi saya agree mama saya mmg rindu akan kepulangan saya..hopefully hajat nak bertemu dlm dua tiga hari lg termakbul...bos dah approve cuti:D

Tapi bukan nak ku kisahkan sapa yg merindu rindu nihh..alkisah tadi, mata rasa pedih sgt..mmg dh syak something dah melekat kat bebola mata nihh..suluh di cermin memang sah nampak alis mata yg gugur tu..selalu saya sentuh sikit dgn ujung jari..ia tanggal dgn mudah, tapi susah plak td..makin alis itu bergerak ikut tangan saya yg dah tenyeh mata tak tahan pedih..maka terpandang lah cotton buds dan try lah menyentuh di alis mata yg dh melekat agak dalam itu..then sekejap jer alis mata tue terlekat di cotton bud itu dan eksperimen ptg nihh berjaya. Klu nak rasa selesa, basahkan cutton bud itu dgn air sejuk sebelum sentuh bebola mata..mudah, selamat & berkesan..




No comments:

Post a Comment