Friday, January 13, 2012

Calendar


Apa motif topik ni? Saya sengaja nak relatekan dengan perkara di awal tahun. Masuk jer new year mesti salah satu benda wajib bagi kita adalah mempunyai New Year Calendar kan. Untuk diri saya, susah jg pada mulanya saya nak dapatkan calendar free..hehehe... yang ikut requirement saya **org di bidang IT paling suka erkk gunakan word requirement** Saya lebih suka calendar meja khas utk meja pejabat saya, di rumah it's ok klu saya tak mempunya calendar coz enough with refer date di screen handphone..walaupun arus kemajuan teknologi dgn penciptaan calendar di mobile kita, diary, outlook, eCalendar tp saya tetap nak guna calendar meja yg dapat saya belek2 untuk plan something, make some note, sentuh dan lihat setiap hari...hahaha..mmg habit saya di pagi hari tgk calendar di meja saya tue sambil plan lah apa2 kan..Date penting yg saya kne refer every month harus tercatit di calendar tue...

This year, company just bagi eCalendar jer...baject sgtlah kannnn...apa salahnya provide diary dan calendar kpd staff, so staff pun happy nak start kjer di awal tahun kannn...sib baik ada member sudi nak bagi calendar meja yg saya nak:D

yg company sediakan..tp tak memenuhi kehandak hati amba..huhu

No comments:

Post a Comment