Saturday, January 28, 2012

Misteri Cheq Purple

Orang bilang benda atau hal-hal misteri nie kita selalu ingat dalam jangka masa panjang..Hurmmm..dah hampir 5 hari misteri ini tetap dibelanggu dik akal pikiran dan di hati...hal nya berkisah kan Cheq Purple aka kereta saya yang sememangnya sudah kotor "berbubble" di badannya bila terkena debu dan hujan yg tak menentu...memang saya plan nak ker parking untuk mengelap supaya kereta saya nampak bersih walaupun tak ker car wash kerana hujan yg idak menentu saya kira bakal membazir sahaja wang :D

Tetapi, hujung minggu sempena CNY lalu aktiviti saya padat pula dengan perkara2 yg tak dirancang..maka plan nak mengelap kereta tidaklah tertunai..dlm hati dah berbisik abis la org yg nampak keta aku pagi nie ngutuk aku...cuti lama pun segan cuci keta...tp ketika pepagi yg masih gelap nak memandu ker opis sedikit terperasan keta ni nampak bersih..tp masih tak kisah sbb basement yg masih gelap..Bila siap parking di basement opis..misteri itu jelas terpancar..kereta saya kelihatan bersih berkilat bagai telah masuk car wash..haihhhh..knp blh sebegini bersih..siapa yg baik hati dah mencuci..itu lah misteri yang hingga kini tetap misteri....

No comments:

Post a Comment