Sunday, February 12, 2012

Sudah 28 Tahun...

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Illahi..dgn izinNya saya sudah menjangkau usia 28 Tahun pada hari ini dan lebih tepat seawal jam 4.55pg , 28 tahun yg lalu saya dilahirkan..

Semalam, hati sgt sayu memikirkan apakah diri ini akan bangun utk hari ini..lebih takut memikirkan kata penceramah di mana hari dan tarikh kita dilahirkan itulah kita bakal juga meninggalkan dunia ini..Wallahualam..Sebelum terlena..terkenang wajah-wajah insan yg disayangi..rindu itu sentiasa di hati..lantas ku berdoa atas segala kesejahteraan mereka semua dan berharap kebahagian buat kami semua..masa yg diizinkan pasti pertemuan bersama mereka semua kembali lg..

Tahun ini rasa sesuatu sgt..sukar nak terluah dgn kata-kata..Semua itu rahsia Allah S.W.T..Hari ini Ahad, 12 Febuari bersamaan jg dgn 28 tahun yg lalu..bezanya cuma tahun shj..di kalendar jg tarikh dan hari jelas sama antara kalendar 1984 & 2012..amazing bukan..Saya mengharapkan tahun ini bakal memberi penghidupan baru buat saya..doa saya sentiasa ke arah itu..InsyaAllah dgn IzinNya mohon diperkenankan hajat itu..kerana DIA yg mengetahui segalanya..

kata-kata buat yg mengenali diri ini sempena hari lahir..
Pagi ini dimeriahkan dgn kedatangan Miss P ;D masih sempat membalas komen atas mereka yg wish my birthday:) Reward kt diri tunggulah ada baject..but still remain Cheq Purple as big present i reward myself 2 year ago for special on birthday reward..now..every year come turn febuari aka love moon...ku hadiahkn wang renewal insuran Cheq Purple:D


No comments:

Post a Comment