Tuesday, January 25, 2011

Ada apa dgn "ENAM" ?

*pic taken from Mr Google

Tetiba mood nk update mai lg;p ...Kisahnyer seperti nombor yg tertera di atas..ada apa dgn nombor nihhh??? tak plak rajin nk kaji knp nombor ini look like special..cuma yg saya perasan nomber nie adalah angka di mana slu menjadi tarikh bertuah saya...tanpa disangka apatah lg nk plan kannn..tarikh 6hb sering menghadiahkan saya dgn makna besar dlm hidup...paling yg saya ingat adalah dimana angka ini saya memiliki kereta yg diidamkan sejak zaman study dan pada bulan ini...di angka ini saya mendapat perkabaran indah yg saya rasakan adalah nyawa baru kehidupan:) ...di mana saya secara rasminyer telah disahkan jawatan di TM..makna besar bg saya yg berjuang mendapatkan status ini sejak awal career di TM...Alhamdulillah..rezki di tahun baru 2011..ermmm rasanya banyak lg peristiwa indah di tarikh ini...tetapi yg terkesan kt hati atas 2 perkara ini..knp???? kerana 2 perkara ini saya berusaha tanpa jemu untuk mendapatkannya..btl lah pepatah berkata.."apa yg kuat diusahakan...hasilnya sgt ternilai buat empunya diri".. dan atas anugerah kedua2 nie..saya umpama berhijrah dlm kehidupan baru...dari jalan kaki ker tempat kejer dah ada keta sendiri..ehehehe..dr staff contract dh jd value staff...

nikmat yg DIA berikan sgt indah...

luv..

No comments:

Post a Comment